torstai 1. syyskuuta 2011

8 days

It's official, det är nu ett ensiffrigt tal på nedräknaren! Om mindre än två veckor sover jag redan i mitt nya hem!
Idag var det dags för den sista hepatit A och B-sprutan. Jag blev rätt så nojig före jag skulle gå in till Hälsovårdaren ( förra gången gjorde det ganska ont efteråt), men vad kan man annat göra än att bita ihop och vackert ta emot :) Det var faktiskt inte så farligt, tror det beror på tur helt enkelt. Ibland sticker dom rätt, ibland inte . . .

I övermorgon skall jag ha avskedsfest för mig. Jag är fortfarande ovillig att kalla det avskedsfest, med tanke på att det kommer att bli så känslosamt. Då jag bjöd in alla så sade jag avskedsfest, men det kan lika gärna vara "för-att-jag-inte-kommer-att-fira-min-födelsedag-här"-fest eller "Vi-ses-snart-igen"-fest, eller varför inte bara ha en fest? För skojs skull liksom.

Imorgon skall jag in till Åbo, eftersom jag skall införskaffa lite grejs till festen. Dessutom så har jag busskort, så jag kan lika gärna utnyttja en gratis resa :)

Ciao¨

                                                         Some bilds från Forneldarnas natt





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti