lauantai 27. elokuuta 2011

The night of ancient fires

Hej hopp!
Nu beger jag mig snart till Framnäs för att fira forneldarnas natt, så jag lägger bara in ett snabbt inlägg.
Nu är det under två veckor tills jag åker. Alltså tiden bara rusar iväg, många människor har jag antagligen sett för allra sista gången, men dumhuvudet Josefin har naivt nog inte förstått det ännu. Folk frågar mig hela tiden om jag är nervös, och de måste tro att jag ljuger när jag säger att NOPE, inte ett dyft!
Jag är extremt flygrädd - det är någonting med att sitta i ett avlångt rum utan att ha någon  som helst kontroll över vad som händer som gör det - men jag har inte ens börjat oroa mig för det. Jag är nog i något slags chocktillstånd, jag försår helt enkelt ingenting!
Nu skall jag rusa, tjoflöjt!


Sidenote: Låt oss hoppas att orkanen Irene inte ställer till alltför mycket mera skada än den redan gjort. Jag har läst bloggar av några utbyteselever som är i New york-området just nu, så jag hoppas att det inte blir alltför hemska omständigheter där!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti