torstai 25. elokuuta 2011

All you gotta do is know who your friends are


Var igår hos Josefin typ hela dagen (Folk brukar kalla oss Josefin i kvadrat ibland, haha.). Hon har hästar hos sig så jag red en av deras tre islänningar: Erill. Jag var på en riktigt långtur, men tydligen så var Erill inte trött då vi kom tillbaka, så vi kutade runt i full fart tills han flåsade. Jag har ridit när jag var mindre, men tvingades sluta då stallet slutade med verksamheten. Jag har verkligen saknat det, så det är härligt att kunna rida hos Josefin!
Efter ridturen drog jag fram kameran. Jag nämnde ju tidigare att Josefin gillar att fota, så det kan bli ganska kreativa bilder när hon är med.
Josefin är definitivt en av de vänner jag kommer att sakna mest! (Jag vet att du läser detta, rödtott)


Jag och Josefin  


Jag tog med mig mitt nya munspel, tänkte att det kan vara kul att spela något som går att enkelt bära med sig.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti