keskiviikko 24. elokuuta 2011

avsked

Det här veckoslutet har varit fullt av skratt och tårar. Min goda vän Sandra (jag har länkat hennes blogg i sidospalten) hade avskeds/födelsedagsfest samt välkomstfest för den nya utbytesstudenten från Frankrike som skall bo hos henne medan hon är borta.
Både släktingar och vänner var inbjudna och stämningen var så härlig. Sandras pappa höll tal, och jag svär på att inte ett öga var torrt då. Vi åt supergod mat, och därefter gav Sandra alla gäster en gåva , den bästa man kan få egentligen: hon sjöng (I was born to be somebody av Justin Bieber)
 Festen höll på sent in på natten, med mycket musicerande tillsammans med alla, jag satt vid pianot :).
 vi slocknade vid 4-tiden efter en väldigt lyckad kväll!
Josefin (ja, jag har en kompis som också heter Josefin, inte någon imaginary-friend ;D)  tog en hel del bilder med min kamera, hon är smått kär i den. . . men det resulterade iallafall i att jag har någonting att visa er!

Från höger: Josefin, Fanny, Sandra och Sara
                                               
Sandra fick en hel hög med presenter :)
Det är så konstigt att säga farväl. Vi människor är allt dumma, vi fattar inte att något försvinner förrän långt efteråt. Jag kommer bombis inte fälla en tår förrän jag är i Italien!

Vid det här laget har Sandra landat i Frankrike, där hon kommer att vara på ett 4-dagars läger före hon träffar sin värdfamilj. Jag önskar hon har det jättebra därborta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti