lauantai 6. elokuuta 2011

Rainy day

Ute regnar det och det finns inte så värst mycket att göra inomhus, plus att jag har ledig dag. Usch vad jag hatar att vara begränsad på dethär sättet. Dagen kommer antagligen att gå till gå igenom kläder inför Italien och igenomtittande av foton. Jag har tänkt göra en grej till värdfamiljen, men jag ids inte skriva så värst mycket här eftersom det finns en liten risk att min värdsyster använder sig av Google translate ;).
Så fort jag kommer fram skall jag berätta vad jag har gett åt dem och vad jag gjort, men tills dess får ni tålmodigt vänta . . .
Jag är inte den mest organiserade tjejen på jorden ( fråga mina vänner, jag tappar bort allt stup i kvarten ) så det känns verkligen konstigt att JAG har satt mig ner och börjat skriva en packningslista. Fast i och för sig är man ju borta ett år, så hela mitt liv skall ju med i resväskan.
Nej nu skall jag slita mig från datorn och börja gå igenom kläder. Det är flera dagars jobb det handlar om...230717__tytto_ja_ilmapallot_large
Weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti