maanantai 1. elokuuta 2011

Computer

Prövar på att sätta in ett tidsinställt inlägg, för att se om det fungerar!

Jag tror att jag skall få en ny dator idag, eller ja - få och få -Det är ju nog jag som betalar för den. men jag har tänkt skaffa en eftersom min gamla dator väger minst 300 kg, så ni kan tänka er att viktgränsen lätt överskrids om jag packade med mig den i kappsäcken.

Jag har funderat fram och tillbaka på vilken dator jag skall skaffa, och jag kom till slut fram till att det får bli den här, eftersom den verkar hyfsad ( detta kommer från en som vet zero om datorer, så ni som vet något, ta det med en nypa salt) och den har webcam. Vad säger ni om den?

Det finns många som funderar på om de skall ta med datorn eller inte, eftersom det kan bli en hel del sittande framför den. Men jag tänkte mest använda den till bilder, Skype och så. 

2 kommenttia:

  1. Vet inget om datorn men jag hoppas att få följa med på ett spännande äventyr i Italien här via bloggen! Uppdatera flitigt! Och ja, en lyckospark i baken ska du få och en hel hög med "tsemppiä" att ta med dig; det väger inget i bagaget!

    VastaaPoista
  2. Tack så mycket! :) Jag skall försöka uppdatera så mycket jag kan när jag sen är där!

    VastaaPoista