maanantai 1. elokuuta 2011

Free day

Hejsan på er!
Idag har jag haft en ledig dag ifrån jobbet, så jag cyklade till Julia och Noomi - från Sverige - som är i Korpo över sommaren. Vädret var härligt och vi hade det verkligen trevligt, simmade och hoppade i vattnet från en gammal lastbrygga (Jag vågade nästan inte hoppa först, men sedan lossnade det) Jag lägger antagligen upp bilder senare.
 Då jag kom hem köpte mamma pizza. Jag är ingen fan av skräpmat annars, men efter en så lång cykeltur kändes det verkligen välkommet att trycka i sig något flottigt! Jag räknade ut att det blev ca 32 km sammanlagt.

Jag har förresten upprättat ett Skype-konto, eller rättare sagt grävt upp mitt gamla som jag glömt att jag hade. Jag tänkte använda det som kommunikationsmedel där borta i Caltagirone.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti