lauantai 24. syyskuuta 2011

Stasera con Josefin

Ja just det, jag glömde att berätta!
Gissa vem som var på direktsänd TV i förrgår?
Jag fick veta det samma dag, i skolan, av min assistents dotter... Det var så kort varsel att jag inte hann bli nervös alls. Jag fick några punkter att öva på att säga på italienska (typ var jag kommer ifrån, hur länge jag skall vara här och om jag trivs här). Det var jag tillsammans med 2 andra utbyteselever som skulle intervjuas.. Jag trodde vi skulle vara ute någonstans och prata med en man med mikrofon i handen, men så var icke fallet! När vi kom fram gick vi in i en studio med soffor och allt.  Jag förstod inte så mycket, bara nickade och log större delen av tiden. Var inte så nervös, eftersom jag inte trodde någon skulle se på detta, men dagen efter i skolan var det flera som hade sett mig och frågade mig massa frågor.
Det var iallafall en rolig upplevelse!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti