keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Denna dagen, ett liv

Har idag varit och lagat lunch hos Antonella, en av min värdsyster Racheles vänner. Vi var allt som allt 6 stycken. Jag älskar sättet vänner samlas på här. Lagar mat tillsammans, skrattar och stojar. De är riktigt min sorts människor!
Vi lagade mat och åt tills vi var proppmätta. Sedan såg jag på Ghost whisperer (allt är dubbat här, så det var självklart på Italienska, men lyckligtvis hade jag sett avsnittet förr, så jag fattade en del). vi såg också på någon slags Italiensk komedi, jag fattade inte mycket, men det kändes bra att skratta tillsammans med alla!
Summa Sumarum, en superbra dag, jag är fortfarande mätt, och vi skall äta om mindre än en timme!

Ha det bra alla

Har ingen bild från idag, men detta är vyn från mitt sovrumsfönster!
Ciao

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti