maanantai 12. syyskuuta 2011

FRAMME!

hejssan allihopa, jag har kommit fram till min nya hemstad, närmare sagt Caltagirone. Dessförinnan var jag på ett orientationsläger i Rom... eller ja, utanför Rom, så jag såg nog inget häftigt eller så. Jag har skrivit ner allt som har hänt, så det skall nog komma upp de närmaste dagarna. Just nu händer det en massa omkring mig, och jag hinner knappt med! Språket är nytt, så det är otroligt påfrestande, men samtidigt otroligt roligt.

Jag lovar att ni skall få veta vad som hänt de närmaste dagarna, när jag har tid att skriva mera! :)

2 kommenttia:

  1. Halloj, visste inte ALLS att du skulle åka på utbyte (eller närmare sagt medan jag skriver detta tror jag mig ha hört dig nämna det någon gång :D) har själv tänkt söka till Storbritannien, Frankrike eller kanske Kanada, vi får se! ha det toppen! (:

    VastaaPoista
  2. Jopp, nå nu är ja ju här ren ;) SÖK, definitivt! Om du tänker söka till nästa år och vill slippa dit du allra helst vill komma så lönar det sig att söka så fort som bara möjligt! AFS är en bra organisation, men också YFU är bra! :)

    VastaaPoista