tiistai 6. syyskuuta 2011

Party

Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat, det har faktiskt hänt en hel del sedan sist.
I lördags hade jag "see-you-soon"-party med några klasskamrater (+ Kusin Jenny som kom på överraskningsbesök). Det var fantastiskt roligt att folk kom, och jag fick en hel del fina presenter, jag kommer faktiskt att ha användning av dem!  
Alla presenter finns definitivt inte på bilderna, jag har packat ner en del ( och ätit upp en del också!) Men tack alla ljuvliga människor!

Definitivt behövlig
Jag skall meddela då jag lyckats läsa ut den ;)

Jag är så lyckligt skattad med så ljuvliga vänner som jag har. Jag kommer verkligen att sakna allihopa så mycket !
Imorgon skall jag ännu åka till skolan och ta ett sista farväl, eftersom jag åker till Helsingfors iövermorgon :)

Arrivederci!






                                                     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti