perjantai 30. syyskuuta 2011

Leiri

Idag fick värdfamiljen ett brev från AFS på posten, och det var delvis adresserat till mig (jag älskar att få brev!)
Det var två sidor på italienska om--- ja, jag vet faktiskt inte vad det handlade om, men högst antagligen var det något de har sagt förut (AFS är bra på att repetera, ganska bra egentligen för mig som är glömsk).
Med brevet fanns två färgglada papper som handlade om ett läger jag skall fara på tillsammans med alla andra AFSare på Sicilien. Vi är 65 stycken på ön, mest i hela Italien. Vi skall bo på ett hotell i fyra dagar - nedanför Etna bör tilläggas ;). Vi skall prata om våra upplevelser so far och förmodligen också leka en hel del. Det skall bli riktigt roligt att träffa alla igen och se vad som hänt sedan Rom - Det var ett massivt läger där, jag fattade inte förrän efteråt hur många vi var (450 stycken).
Lägret är i slutet av Oktober, något att se fram emot!

Nu skall jag cykla iväg på italienskalektion (i sällskap med min ljuva grammatikbok på 650 sidor) och rabbla upp de oregelbundna verben framlänges och baklänges!


För att pigga upp inlägget ger jag er en bild jag fotade i somras

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti