perjantai 27. tammikuuta 2012

Ursäkta

Jag hoppas ni inte blivit alltför oroliga med tanke på vad mitt sista inlägg handlade om, men don't worry, Jag hade ju min krigarhund Enea med mig . Dessutom är bensinen tillbaka nu, så ingen panik från min värdsysters del över det vita brödet...
Nåjo iallafall. Denhär perioden har varit fylld med strejker, jag har varit borta från skolan en dag p.g.a. just det. Som AFS-deltagare så får jag inte riktigt delta i demonstrationer (När jag läste regeln så trodde jag inte det ens skulle finnas en chans för mig att gå på en, men jag har blivit tillfrågad till tre olika demonstrationer)
Idag skall jag gå på en teaterövning med en nyinförskaffad kompis - vår skola är så gigantisk att jag inte sett henne förr. Hon frågade mig om jag ville joina och jag tänkte att det aldrig skadar att pröva (nyckelord som utbytesstudent: "Ja"). Det blir bättre uppdatering på eftermiddagen tror jag!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti