perjantai 13. tammikuuta 2012

Tacktacktac

Jag har fått världens mest underbara present på posten idag!
Det var ett paket ifrån Finland med min kära vän Josefin som avsändare,inte samma person som jag dock. ("Honestly,Ron, how can people be in two places at once") Jag blev superglad då jag såg det. Ännu gladare blev jag då jag öppnade och såg en massa brev från alla mina vänner + några presenter! Jag har fått mig några hjärtliga skratt.
Från avskedsfesten, alla som var där finns på bilden utom...

... denna tösen :) 

 Dessutom har jag så många fler vänner  som jag inte har bild på som skickade brev, ni är inte bortglömda!Jag vill att ni skall veta hur mycket jag verkligen håller av er. Även om jag är fruktansvärt dålig på att hålla kontakten så finns ni alltid i mina tankar!
Jag har ännu inte läst allihopa av breven - jag skall sätta mig ner snart och ta åt mig allt det skrivna - men åh vad glad jag blev, TACK!

1 kommentti:

  1. Hihi ^^ vi saknar dig o då o då e d nån som säger "å jag saknar josefin" ;D

    VastaaPoista