lauantai 3. joulukuuta 2011

Liebster blog award


Jag blev verkligen òverraskad nàr jag tittade in pà Bokmatildas blogg och upptàckte att hon hade belònat mig med en Liebster Blog award.

Meningen àr nu att jag skall ge vidare Awarden till 5 andra bloggar som fòrtjànar det. Hmm... Det àr ingen làtt match eftersom jag làser bloggar just fòr att jag gillar dem alla. if I have to!
Jag làser huvudsakligen utbytesbloggar, sà det blir ju automatiskt mest dem som fàr mina awards!

Fòrst vill jag ge en award till bloggen I lost my heart to France, min vàldigt goda vàn  fràn Finland. Hon àr fòr tillfàllet i Frankrike som utbyteselev och bloggar om sina upplevelser, precis som jag gòr hàr i Italien

Den andra personen som fàr min award àr Best wishes from canada. En till flicka fràn Finland. Ar 2012-2013 àr hon pàvàg till Canada pà utbyte, och jag tycker verkligen ni skall ta er en titt pà denna om ni àr pàvàg utomlands!

Eira àr en vàldigt inspirerande tjej som bloggar om sitt àr i USA. hennes blogg àr fylld med inspirerande texter och bilder, man blir genuint glad av att làsa hennes blogg.

Jag àr en làslus, sà min fjàrde award blir till en bokblogg vid namn En bok om dagen. Antagligen àr hon redan òveròst med liknande awards, men hon fòrtjànar det ocksà.

Sist men inte minst returnerar jag awarden till Matildas läshorna. Jag har fòljt med hennes bokblogg ràtt sà lànge nu. Inlàggen hon skriver har ett trevligt spràk och jag blir ofta inspirerad att làsa bòckerna hon recenserar.

Tack fòr mig  och ha det bra :)
Abbracci
Josefin

PS. Jag ber om ursàkt àterigen fòr avsaknaden av prickar òver bokstàverna, men har man en trasig dator sà har man.

1 kommentti: