keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Uppdatera?

Att uppdatera är kanske något man borde öva på... Jag är inte den bästa på sådant, jag skulle nog säga att jag hellre ger kvalitet än kvantitet. Väldigt sällan!

Nåjo!
Jag har faktiskt en del nyheter på Italien-fronten, Jag skall snart intervjuas av två personer som tidigare varit i Italien, de skall komma till vårt hem  ( hmm... städa rummet kanske??), och utgående från intervjun skall AFS sedan välja en passande värdfamilj åt mig. De gör det grundligt åtminstone!
Sedan får vi väl vänta i femton evigheter på att få veta var jag blir placerad.

 Befinner mig i en to-do-list-fas för tillfället. De är faktiskt väldigt tillfredsställande att bocka av, om det än är en liten uppgift! Pröva vetja, man känner sig väldigt duktig då man kan kryssa i allt man har gjort. Det är väl ett av de små glädjeämnena i vardagen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti