maanantai 9. huhtikuuta 2012

Jag är en planeringsälskare...

Alltså missförstå mig inte, jag är en av världens mest oorganiserade människor, men utan min kalender skulle jag vara ännu värre än vad jag är nu - och DET är ingen syn någon njuter av, inte ens jag. Plus att tanken på färgkodning och mappar får mig att bli helt lyrisk. Jag kan sitta timtal och googla på studieteknik och ha det hur kul som helst. Ja, där har ni ett konstigt nöje.

Planeringsfreak som jag är - okej, nu slutar vi kalla det planering och döper om det till drömmande - så har jag redan föreställt mig hur duktig jag skall vara nästa år med pluggandet. Jag skall sätta deadlines och göra allting i tid, jag skall lägga upp en stor väggkalender med post-its som säger åt mig när jag skall börja jobba på mina projekt, jag skall vara på topp helt enkelt!
 För att kunna
förverkliga detta overkliga, utopistiska tänkande måste man ju ha rätt material, här har ni lite av min inspiration!




Apex, OrganizersSwift, Personal OrganisersWay better than the average wall calendarhomework organizer
Wall pockets inspired by Ballard Designs. Make a sleek, customized organizer for all those homework folders/workbooks/mail/bills/receipts. I have to make one of these. #organized #diy #create

Jag vet.... vi är långt ifrån Back-to-school tider och många väntar säkert på att den skall sluta. Men man kan alltid föreställa sig hur det kommer att vara sen, det betyder inte att jag vill ha skola i all evighet..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti