keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

You've got mail!

Jaa... Den där motivationen jag sade att jag hade i  det förra inlägget.. Alltså, den har inte försvunnit eller så. Jag har inte rört på mig från soffan : min dator tynger ner mej! *Bortförklaring på låg nivå*
 *eller dåliga muskler!*
*...högst antagligen Bortförklaring*

Jag har fått ett mejl ifrån min värdsyster. Jag har som jag tidigare sagt spenderat all min fria tid till att bo vid min e-mail. Jag har funderat på varför jag inte fått något svar på det mejlet jag skickade för flera veckor sedan, och mina vänner har fått höra sin beskärda del av mina teorier! MEN... igår fick jag äntligen ett svar!

Jag vet iallafall att jag skall gå i en skola med språkinriktning! Eller åtminstone uppfattade jag det så.
Min värdsyster spelar violin, och de har ett piano hemma, så vi kan kanske spela ihop någon gång :)

NEJ NU skall jag stiga upp härifrån och slänga iväg datorn (bildligt!)

Ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti