tiistai 19. huhtikuuta 2011

Sommarlängtan

Något jag längtar otroligt mycket efter för tillfället är - surprise,surprise - sommaren. Som tur är så har den mesta snön smultit bort redan här ute på min lilla holme, så det ser inte alltför hopplöst ut  (min Backup-plan var att ha ett pulkaparty på midsommar, vilket jag inte skulle haft så mycket emot egentligen)
I morse så kände man riktigt lukten av vår. På vägen till skolan tog jag ett djupt andetag och bara njöt -grannen tittade litet konstigt på mig när jag kom förbigåendes och log för mig själv.
Det är inte långt kvar folks! Snart blir det att sola och bada och bara ta det lungt, för att sedan ta flyget till Sicilien i slutet av sommaren ;)
Jag knäppte några , läs tusentals, bilder förra sommaren. Här är några, så att vi klarar oss litet till i kylan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti