keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

It all ends here ....

De som känner mig vet att jag är ett stort Harry Potter-fan (läs nörd)! Som mindre tyckte jag väldigt mycket om serien. Jag kunde  citera de svenska replikerna från första och andra filmen felfritt ( kan en del fortfarande, extra nördpoäng?)
Det lugnade ner sig ett tag, men förra sommaren hade litet långtråkiga dagar, så jag läste igenom alla böcker och blev förtjust igen!

Jag vet inte riktigt vart jag ville komma med inlägget. Jag ville nog bara uttrycka min frustration över hur jag måste vänta i 3 månader på att den sista filmen kommer ut. Eller ja, det är både iver och motvilja som jag känner inför premiären av "Deathly Hallows II". Det är ju ändå den sista filmen. Sen är allt slut, jag citerar: "it all ends here". Jag har liksom vuxit upp med att vänta på att nästa Harry Potter-film kommer, och därefter nästa. Det kommer att bli vemodigt, men jag skall ändå ta mig till premiären den 15.7 med staven i hand och kämpa igenom den sista striden!

// Mvh The nerdfighter

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti