tiistai 12. heinäkuuta 2011

Lumos!

Imorgon beger jag mig av till staden för ett biobesök, men inte vilket biobesök som helst! usch vad hemskt!
De som är inbitna Harry Potter-fans vet vad jag menar. Imorgon tar allting slut, hela min barndom kommer att nå sitt slut ( mild överdrift), och många andras med min.

Jag håller på att läsa de sista raderna i den sjunde boken, så att man är up-to-date.
Jag vet att J.K.Rowling inte läser det här -  och jag skulle åtminstone bli väldigt förvånad om hon gjorde det -  men jag vill tacka henne för att hon gett mig och många andra så mycket. Tänk om hon aldrig skrivit ner sina ideer? Tänk om hon bara kastat bort dem och fortsatt som vanligt?
TackTackTack Jo för att du inte lät bli att fortsätta skriva!

Nu skall jag fundera ut vad jag skall klä på mig imorgon, det är ju snudd på obligatoriskt att klä ut sig på premiären!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti